Dziś drukowanie jest zupełnie inne, niż to, jakie znaliśmy w latach 80. i 90. Dzięki nowoczesnej technologii druku i uszlachetniania cyfrowego, jesteśmy w stanie osiągnąć takie efekty na materiałach drukowanych, jakie w przeszłości wymagały wielu różnych procesów oraz znacznego nakładu czasu pracy. Korzystając z efektów upiększenia, takich jak folia kolorowa czy metaliczna, hologram czy lakier 3d, które tworzą wyjątkowe doświadczenia sensoryczne, jesteśmy w stanie przyciągnąć uwagę klienta, a co za tym idzie sprzedać nasz towar.

Scodix jest pionierem w zakresie cyfrowych uszlachetnień dla poligrafii. Różnorodne efekty wizualne są tajną bronią firmy, która doskonale się sprawdza w dzisiejszych czasach. . Tworzenie efektów druku przestrzennego, tekstur, hologramów i rozmaitych folii tworzy wyjątkową ofertę wartości i przewagę konkurencyjną. Trzeba to nie tylko zobaczyć, ale także poczuć, aby uwierzyć.

Przykład z życia wzięty

Dowodem na to, że bodźce sensoryczne (wzrok i dotyk) działają bardzo mocno na konsumenta, może być projekt znanej marki alkoholi, która skorzystała z nowoczesnych wydruków Scodix. Jakość i czas grały tutaj najważniejszą rolę. Celem tego przedsięwzięcia było przyciągnięcie klientów i nakłonienie do spróbowania nowego trunku. Efektem pracy był plakat, który pozwolił klientom nie tylko zobaczyć, ale także poczuć moc wydruku. Wielowymiarowe efekty druku przekształciły plakat w prawdziwy toast. Dzięki takiemu zabiegowi sprzedaż napoju znacząco wzrosła.

Korzyści dla producenta:

  • Wyjątkowy efekt wydruku
  • Nakład dopasowany do potrzeb
  • Krótki czas realizacji
  • Wysoka jakość wydruku
  • Wzrost sprzedaży

Sprawdź, jakie możliwości daje Scodix i jak Twoje wydruki mogą stać się małym dziełem sztuki.